تلفنخانه،لاندری،استخر،تشریفات،تاکسی سرویس
PMS تاریانا برای کلیه فرایند های مورد نیاز در هتل ماژولی را طراحی نموده است.
با استفاده از ماژول تلفنخانه امکان محاسبه ی نرخ تلفن برای مهمانان در بستر لینوکس و سرور فراهم میباشد.با استفاده از بستر تلفنخانه میتوان guest service center را در هتل نیز پیاده سازی کرد و میزان رضایت مشتریان از خدمات و فعالیت پرسنل هتل را سنجید.
امکان مدیریت استخر، لاندری و تاکسی سرویس در PMS تاریانا امکان پذیر میباشد.
بیشترین بهره وری در سسیتم های نامبرده به دلیل بروز بودن ماژول های تاریانا کنترل کلیه فرایند های مهمان به صورت یکپاچه پیاده سازی تلفنخانه در بستر لینوکس(elastix) امکان استفاده از Guest Servie Center
ویژگی های کلیدی
- قابلیت تعریف و تغییر نرخ مکالمات تلفن
- تعریف پیش شماره های ویژه با نرخ مربوطه
- امکان چاپ ریزمکالمات تلفن مهمان
- گزارش مکالمات تلفنی انجام شده با امکان جستجو بر اساس فیلد های مختلف
- قابلیت تعریف کاربران و سطوح دسترسی
- امکان تعریف سالن های برگزاری مراسم برای تشریفات
- قابلیت درج موارد در قرارداد بر اساس اقلام تعریف شده و اصلاح قراردها با ثبت متمم قرارداد
- امکان ثبت پرداخت نهایی و یا پیش پرداخت و یکپارچه با انبار و رستوران و تمام PMS
- امکان تعریف مکان ها و سالن های مختلف جهت مجموعه ورزشی
- امکان تعریف جنسیت برای سانس ها
- تعریف شماره کمد به صورت مجزا برای هر مکان و مشخص نمودن ضرفیت مکان ها بر اساس کمد ها
- قابلیت داشتن برنامه زمانبندی پویا برای هفته های متوالی
- امکان ثبت قرارداد برای مجموعه ورزشی به صورت اجاره یا اعتباری و مشاهده گزارشات
- قابلیت ثبت هزینه های استفاده از مجموعه ورزشی در صورتحساب مهمان یا در سیستم حقوق و دستمزد برای کارکنان
- امکان تعریف رانندگان، نوع خودرو و مقصدها به همراه جستجو و چاپ در ماژول تاکسی سرویس
- قابلیت ثبت سرویس برای مشتری و تعیین راننده و مقصد مربوطه
- امکان تهیه انواع گزارش بر اساس سرویس های ارائه شده، رانندگان، خودروها، مقصدها و انواع مشتری
- قابلیت محاسبه خودکار سرویس، عوارض و تخفیفات با تعیین اولویت
- قابلیت جستجو و نمایش سرویس های ارائه شده